torsdag 1 mars 2012

Torsakväll och läxor

Har gjort lite läxor, hade bara två stycken, vi brukar ha tre - fyra stycken, men det är ju fredag i morgon så det är väl därför det är chill!

Engelska och fysse sitter aldrig fel!


Lagade just mannagryns gröttill kvällsmat, blev helt ok. I morgon är det skola och sen rida! jag vet inte om jag vill rida Swing, har ju ridit han så mycket på senaste tiden, men kanske nån annan, senast red jag en häst som heter Flisan.

Hon ser ut så...

Nu ska jag slänga mig i dushen! morsning korsning!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar