torsdag 15 mars 2012

Torsdag och pigg!

Jag är faktiskt ganska pigg fast klockan är tio! i morgon ska jag ju rida! jag kommer antagligen rida en lite ponny som är en c-ponny, hon är jätte gullig! fast ganska busig!!!! Denhär kvällen har vi inte gjort nåt särskilt hade inga läxor! jejjei. Fast på tisdag-matteprov igen och torsdag-hissa förhör om medeltiden:(.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar