Jag är faktiskt ganska pigg fast klockan är tio! i morgon ska jag ju rida! jag kommer antagligen rida en lite ponny som är en c-ponny, hon är jätte gullig! fast ganska busig!!!! Denhär kvällen har vi inte gjort nåt särskilt hade inga läxor! jejjei. Fast på tisdag-matteprov igen och torsdag-hissa förhör om medeltiden:(.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar