onsdag 28 mars 2012

Bilder

Lägger upp lite bilder här:


Sötisarna! Jag var till stallet en sväng ikväll och skrittade barbacka på Ramona( Ramsku)
Jag tog lite bilder på den söta lilla damen också
Uppifrån hästen! älskar!!!



Man är ju för frään!

Vi fick besök från KHS idag i skolan, Så vi lyssnade lite på det, jag kommer absolut gå där sen!
Annars har jag väl inte gjort så mycket. Nu är jag helt sllut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar