måndag 12 mars 2012

Tråkigt

Jag är hemma pga av att jag mår illa/ har konnstigt i magen. Inte alls kul:( Jag hade ju tänkt till stallet ikväll, men det blir liksom lite rubbat...
Svenne har ju haft en stor varklump i mungipan, mamma ska alltid envisas med att klämma den, den har varit sen i fredags, men vi ska kanske ringa till veterinär snart, det ser ju inte så fräsht ut, han äter dock, men man ser att han helst inte gör det, smakar säkert pyton med tanke på vad det luktar(ruttet).
Hittade lite bilder från september då kattungen vår var ca 6 mån, och nu när han fyller 1. Han ha0r vuxit ganska mycket:)


Jag fick ju bra i matteprovet, vi fick det i torsdags, jag hade 26.5 av 30= B-
Det brukar inte gå så bra men nu gjorde det visst det! och i hissaprovet så gick det väl inte jätte bra(men är inte intresserad så vem bryr sig) jag fick i alla fall 34 av 52= G
Det gick bajs men jag bryr mig nada, huvudsaken var väl att  jag blev godkänd???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar