söndag 25 mars 2012

Haluu

Tjabba! har varit med Emilia hela helgen. I fredags tittade hon ju när jag redd, det gick bra, jag red Candela, vi "hoppade" eller hade 4 bommar och sen ett hopp, hon blir ju jätte snabb vid hoppning och vi har(jag och 4 andra av 8) hoppat 60 cm, men nu hoppade vi 65! jeej! Hon var snäll, men villegina som vanligt... Sen var vi hemma och slappade, inte så mycket kul annat än sugiga The voice sverige. På lördagen(igår) så var vi på loppis, först till Sund, då vi hittade 2 märkes brallor, passliga för mig, för 10 e! Sen var vi till vårdö, där sög det, inte en pryl, eller jo det fanns det gott om, plasttrumpeter som var lika stora som mitt lillfinger... Sen var vi till Simskäla, litet, och så körde vi över en mus. Hur lyckas man??? Sen var jag till Emilia och så åkte vi på orkester, hennes frupp spelade i Alandica, sen var det dans där och då såg vi Emma, vår lärare, när vi vinkade och hon såg oss så blev hon röd och gick av scenen! Idag har vi inte gjort så mkt, bara varit på datan och lite ute. Vi var till Aftonsol på kvällen och vi var 5 st. och vi gick ute med hästarna, ner till stranden, det var sååå mysigt!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar