fredag 16 mars 2012

Stallvännerna!

Jag visar lite bilder på mina ridkompisar, ja några av dom!
Tova

Starman

Candela

Adde

Mathilda och Simona


Anna!



Okej, jag red en liten häst som heter Candela, hon är snabb...
det gick bra, men nu är jag helt slut! hör av mig när jag varit i stallet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar