onsdag 14 mars 2012

Håhå

Är lite trött nu på kvällskvisten. Jag var till skolan idag och hade faktiskt inte missat nåt! bara ett kapitel i matten så det gick att  göra på tio mnuter som jag hade till godo när jag inte kunde vara med på gymnastiken, jag har fortfarande ont i foten, men det håller på att gå över!
mamma visade hur man la i bilder i datorn så här kommer det jag tänkte igår!


Hade ju då inga bra, så det fick bli denna<3


Jag  var till stallet nu på kvällen och hjälpte lite, inget speciellt, men det var kul ändå!!!,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar