Nu tycker jag faktist synd om mig själv, hemma, mår illa, ont i foten, ja
det är skit jobbigt, tråkigt också, andra skulle säkert tycka det var skit kul att vara hemma från 09.36- 18.00, men inte jag... och nu så går det int att sätta in bilder så ni får ingen uppdatering!
Stackars dej! :)
SvaraRadera