Idag har vi väl inte gjort så mycket, veckostädat-ja, inte kul, men det är saker som måste göras, fick rummet någorlunda städat idag i alla fall :). Iskolan så har vi väl inte gjort nåt särskilt heller, bara det vanliga, svenska, hissa, lunch(Kalops) sen astronomi och matte, slöjd och slöjd, sen HEEM! i morgon är det fredag, chill! Vi ska typ ha gymnastik först, men sen så är det lätt hela dagen och sen så blir det ridning! hoppas vi hoppar <3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar