söndag 11 mars 2012

Bläää

Jag håller kanske på att få magsjuka!!! så därför kommer jag inte kunna åka till Swing senare i kväll, hade ju tänkt till Jeanette i morse med, eftersom Jenna har kommit, kunde ju inte, det började i går när vi var hos min moster och åt middag, fick så där djävulskt ont i magen som sen kom i "attacker" eller hur man ska formulera det.
Jag var till stallet på morgonen i går, hjälpte till med det vanliga, sen kom Jenna och jag red Ture, han har blivit helt loj, lyssnar inte alls på skänkel, höll på i 25 min(och det är på riktigt) för att få gallop, men inte gick det, sen så slutade i, man blir så frustrerad av såndärt...
I morgon ska vi se om  jag åker till skolan, tror det, men nu börjar det kännas lite konstigt i magen så jag ska ta en Samarin<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar