Har dock inte hunnit med min kära blogg nu, men jag ska skriva om vad vi gjort i helgen...
I lördags så var jag i stallet och hjälpte Jeanette, sen fick jag rida Liam för Ture skulle på dressyr träning för en jätte duktig dressyrtränare som heter Bruno han tävlar på svår nivå i hoppning och dressyr.
Det finns Lätt d,c,b,a och medelsvår d,c,b,a och svår d,c,b,a svår är då svårast och lätt lättast, d är det lättaste och a är svårast.
jaja. Igår gick jag till stallet klockan 8 på morgonen och sen mockade vi och gjorde saker som vanligt.
Sen skulle Ture och träna igen och sen var det stalldag, Jeanette har sånt för sina "kunder" ibland, och då fick jag leka okunnig och blev ledd av en annan tjej, jag red Liam igen=) efter det fikade vi med bulle och saft, jag kom klockan tre. Sen så fixade jag i mitt rum, vi ska nämligen tapetsera om, jippi!
Och sen bar det iväg till Aftonsol på skötarkväll och vi ska kanske få rida gratis i maj för att vi varit duktiga och skötit om hästarna!!!!
Nu sitter jag och väntar på att gå ut till taxin!!! kanske inte hinner skriva på bloggen nu för på onsdag bli jag tonåring!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar