Glömde att uppdatera lite, hehhe. I söndags var det skjötar täff på Aftonsol, ridskolan där jag rider, jag har en häst som jag är skötare åt, Aftonsols Swing heter han, en bitsk, väldigt bitsk, nästan farlg, eller om man inte vet hur han är är han väldigt farlig=(

han är ju
så skjutsingens söt, man kan inte tro att
han är som han är...
Imorgon har vi matte-prov, tråkigt, på riktigt, en massa decimaltal, typ:
0,4 x 0,02= 0,8 eller 0,80=) super lätt. Jag kommerfå G, jag får alltid det, suck...
Nu ska jag tutti sova, god natt.