tisdag 10 januari 2012
Garderobis
Jag röjde ifenom garderoben ordentligt ikväll, det fanns kläder i storleken 120 där! då har man inte riktigt städat där på ett litet tag. hehehehe.
det här är Liam. min grannes
connemara ponny, han är inte min skötis, hade ingen bil på honom
1 kommentar:
Sennys vardagsliv
10 januari 2012 kl. 11:47
går det bara att komentera för mig???
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
går det bara att komentera för mig???
SvaraRadera