onsdag 11 januari 2012

Tåkig kväll

har inget att göra, typ. Har inte gjort så mycket heller, gjort matte läxan, ducshat och varit till farmor, vi ska i morgon efter skolan till staden och köpa nyavinter kängor=)). Vi har matteprov nästa onsdag, det är riktigt borring! prov borde inte få finnas!

 morsning// Senny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar