har inget att göra, typ. Har inte gjort så mycket heller, gjort matte läxan, ducshat och varit till farmor, vi ska i morgon efter skolan till staden och köpa nyavinter kängor=)). Vi har matteprov nästa onsdag, det är riktigt borring! prov borde inte få finnas!
morsning// Senny
morsning// Senny
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar