onsdag 25 januari 2012

bilder!

Översätt den här sidan
har lite foton som jag tänkte lägga upp



 Hästen Huaso som hoppat högst i världen, 247 cm 1937. Enligt mig själv är det lite dumt mot hästen kanske, eftersom detdär ner trampet blir så hårt.

 lite halvt läskigt kanske, världensstörsta hund. Jag skull inte vilja att den flög på mig!
 jag gillar ifrgen, men skulle nog aldrig orka borsta all päls, Svennes räcker bra=)

 världens största häst, lite stor???

1 kommentar:

  1. Det där hindret som hästen hoppade över var ju helt sjukt högt! Nästan djurplågeri tycker jag...:/

    Och dn där hunden får du söka mer information om, herregud vad stor den är!Ras?

    SvaraRadera