torsdag 19 januari 2012

Torsdagstrött

Är jag, matteprovet gick bra, är nöjd och så=) Igår hade vi varit till ´bibban med klassen(gör det en gång per vecka) och jag hde läst i klassen. När jag klädde på mig mina ytterkläder kom tre andra killar också, två höll på så här:
- Jo
- Nej
- Jo
-Nej
osv.osv.
efter en stund sa jag, mest på skämt:
-Lägg ner lite nu.

Då konstigt nog sa den tredje killen:
- Öh, du Simon, är du snygg?
han svarar:
- Inte direkt.
-Är hon snygg? Han pekar på mig.
- Njaaaeee, nej.
då sa jag åt han som frågat alltihop.
-Ivar, Jag ärprecis lika ful som DU!
sen blev han tyst.
HAn är nämligen den som alltd dömer folk för utseende, så han blev nog lite Ägd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar