Jag sitter här med min kompis Emilia, jag sov här, hon var hos mig en stund igår på eftermiddagen!
Det jag saknar "mest" är väl mina små ponkar, alltså marsvinen.
Jag ska sätta in bilder senare idag när vi kommer hem, måste bara hinna fota först=).
Vi sitter och spelar Howrse, ett roligt hästspel som alla måste prova, jag heter Sennixa och Emilia heter winkylover=), ses sen
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar