söndag 18 mars 2012

Sorry..

... För dålig uppdtatering! men jag kan berätta vad jag har gjort!
Igår var jag i stallet typ hela dagen! sen så kom Jenna och jag red Ture ponken, hon red Liam och Jeanette red Chinoook. Det gick bra, han var riktigt fram och jag fick den där galoppen i båda varv! han är ju så mjuk och fin.
Och idag var jag också till stallet efter att jag hade städat mitt rum, som jag inte gjorde i torsdags...
Jaja, kom just hem och  ska väl snart till aftonsol på skötarkväll. Det ska bli kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar