Jag har bara varit i skolan idag, så inget speciellet att säga, men vi hade finska först.
1. Jag hatar finska.
2 Anledningarna till att jag inte tycker om det är att jag suger på språket!
Sen hade vi matte.
1. Just håller vi på med ekvationer, lätt, men jobbigt!
2. Ett tråkigt ämne som gör att jag får hjärnstopp!
Lunch...
Potatis och purjolöks soppa! MUMS! Sen hade kockarna gjort storinvestering och köpt glass!
Sen... ENGELSKA!!!
1. Det är tråkigt.
2. Mitt uttal är väl lite halvt annorlunda..
3. Jag är dålig på att komma på ord!
Sen hade vi fysik och kemi, Astronomi, det är helt okej.
1. Man fattar nåt.
2. Det är chill!
Mellanmål... Det ända vi fick, och som vi aldrig får var... Äppelkaka!
Sen. Bildkonst!
1. Det är kul!
2. Man får tänka!
Vi påsk-pysslade, kul, det gick super, men när jag limmat på ögonen på min kycklingen såg jag att det
blev fel storlek, och då hade allt torkat! GAAAH!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar