måndag 12 mars 2012

Skit också!

Jag var ut med Anna Panna på eftermiddagen, jag hade tänkt att hoppa, jag skuttade lite försiktigt över ett hinder, och då så stukade jag foten, så nu är den lindad! Det gör ont så fort jag rör den, sen så ville hunden inte hoppa heller, så det blev en promenad, jag var trött och mådde illa så vi gick hem efter en stund.

Det gör ont!!!

Jag fotade Anna lite när vi var ute!



Sötnos<3 älskar henne!



Jag städade djurens bur i söndags, visst blev den fin???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar