tisdag 20 mars 2012
Emilia kommer
Yee! Emila kommer om en stund, då ska vi till stallet och fota hästarna! det blir kul, men först äta, mamma går nån kurs till 8 så hon kommer sen! och så kanske vi ska plugga till hissa-förhöret på torsdag=(, det är sidorna 110-128 så det är inte så mycket, värre är det med 50 s! Antagligen så kommer det bildbomb i morn! och min onsdagslook! ohjeh! Nu ska jag ta en macka innan jag svälter ihjäl, får typ inget att äta i skolan, eller jo men idag fick vi oklunch(tacos) men till mellanmål fick vi äppel/apelsin eller en skål rabarberkräm. Blä, men jag åt tre äppelbåtar, sen måste vi gå ut.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar