visst är jag snygg??
bye
Pluggar inför kommande ma-prov i morgon=(
Det blir nog lätt, men tillämplingarna är inte kul!
Har inte så mkt att skriva om, eller jag var ju till aftonsol i går
Det gick bra
Charm, min andra sköthäst, jättesnäll, men ingen rider honom för han har ett stort skav på manken=(bye
Charm är bäst!
SvaraRadera