fredag 9 mars 2012

HåHå

Gäääässp, fredagkväll, skönt, men i morgon ska jag till stallet som vanligt!!! Nu är jag vansinnigt trött.
Jag red ju idag, Swing blev det.

Hade mina nya fina ridbyxor och ridtröja, med mörkblå ridstrumpor, men tyvärr fick datorn spel och det inte gick att föra över bilder.


















































































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar