torsdag 8 mars 2012
Jejjjeh!
JAg fick fina grejor igår! ridbyxor, ridstrumpor, hästgodis, sminkgrejs, en supersnygg jacka med scarf som har spetsar, collt! plus helt vanliga jeans!
Mycket fina saker!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar