onsdag 21 mars 2012

Klart!

Jag har veck-städat mitt rum, inte så mycket(lite kläder+ dammsuga)eftersom jag ju städade ordentligt i söndags, på fredag så kommer Emilia efter skolan, hon kommer titta när jag rider och sen sover hon här, på lördags så ska vi på loppis till Sund, den börjar klockan 11.00 och sen kansketill vårdö, den börjar klockan 12.00, mammas plugg-kompis Mikaela kommer med oxå!

Ikväll annars blir det väl att plugga på hissa-förhöret som vi har i morgon. Det känns lite jobbigt, jag är inte alls intresserad av Medeltiden och hur en borg ser ut... Men det är bara att bita ihop..

Men för att pigga upp mig så lägger jag upp världens bästa musik!

Coolingen som var med i idol förra året, hon borde ha vunnit, eller Robin som kom två, inte Amanda som vann, tycker INTE om hennes röst.

ÄLSKAAR! hon är faktist bara 21...

elva årig tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar