ÅÅÅÅHHH! vi åkerpå klassresa 23.25 maj, men den 25 maj är det fredag, jag rider + att det är hopptävling! hoppas för allt i världen att vi kommer hem på eftermiddagen... Jag bli liite irri..
Jaja, jag var och red idag, jag red Flisan pisan, kul men hon var lite racer i gallopen.
Skönt med helg, imorgon bitti stallet.
På söndag blir det stall, dom har stall dag och behöver lite hjälp, så jag ställde upp.
är trött som en grisfis nu, hör av mig i morgon, men lite bilder först.
Jaja, jag var och red idag, jag red Flisan pisan, kul men hon var lite racer i gallopen.
Skönt med helg, imorgon bitti stallet.
På söndag blir det stall, dom har stall dag och behöver lite hjälp, så jag ställde upp.
är trött som en grisfis nu, hör av mig i morgon, men lite bilder först.
| Vackra jag på onsdags morgonen! |
| Min finfina tandställning! |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar