tisdag 28 februari 2012

Emsam hemma

jag e emsam nu, Felix e med nån kompis, papsen på jobb, mamma på kurs. Det är ovanligt tyst. Vi har varit i skolan som vanligt, tråk tråk och tråk..... Jag kommer inte på nåt att skriva så kanske senare att jag lägger upp nåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar