tisdag 28 februari 2012
Emsam hemma
jag e emsam nu, Felix e med nån kompis, papsen på jobb, mamma på kurs. Det är ovanligt tyst. Vi har varit i skolan som vanligt, tråk tråk och tråk..... Jag kommer inte på nåt att skriva så kanske senare att jag lägger upp nåt!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar