onsdag 22 februari 2012

Hallonmuffins!

Idag lagade jag och Felix hallonmuffins, dom blev väl inte jättefina men någorlunda goda.


23 minuter kvar




I väntan på muffins




8 minuter kvar


färdiga,, fula, men goda



Jag hade tänkt vara i stallet denna kväll, men jag är så förkyld nu så det går inte:(
Vi får se hur jag mår i morgon, då kanske det blir något.

Vi tittar på 112 på liv och död, lite hemskt, men det är verklighten, lite läskigt med
sådana som slagit sig så det sprutar blod och folk som fastnat under stora betongblock.
Nu börjar detså nu går jag! ha det bäst!

ps. en länk till en bra tjej, hästtjejNellie Berntsson!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar