Jag har blivit lite halvt förkyld. Det är inte så kul att vara täpt i näsan och nysa/hosta hela tiden på sportlovet, det började redan i fredags när jag red=(.
Idag var Emilia hit, min kompis som också älskar hästar, Vi tog några fina kort på Anna!
Idag var Emilia hit, min kompis som också älskar hästar, Vi tog några fina kort på Anna!
på lite fel please just då, men huvudsaken är väl att hon var med??? Gullråttan min<3
Här är några saker som du inte vet om mig!
- Hoppa en meter med häst(kanske ganska sjävklart, men jag har ju bara hoppat 60 än)
- färga mitt hår hassel-brunt och klippa det ner till axlarna.
- Är ganska lång, 162 cm, men är ju snart tretton. Så jätte lång är jag inte, men en av de längsta i klassen.
- Vill bli över 165, fast jag vill ju rida ponnys hela livet...
- Hatar att gå till skolan, men ibland så kan det va kul.
- Är lite rädd för Swing, men man kan ju inte bevisa det det för honom, och för andra(osmart att skriva det här kanske?)
- Alla tror att jag flörtar med varenda killejag ser, för att jag pratar med honom, MEn det gör jag INTE!!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar