lördag 25 februari 2012

Häst, häst, häst.



Inget annat, i morse var jag till stallet och hjälpte till, snartska jag och rida nån av ponnyna, i morgon ska jag till stallet, sen ska vi till Bio savoy och titta på War horse, Jeanette sa att jag borde ta med näsdukar, detblir sorgligt, ingen mascara eller make up heller:(
Aja just nu ska jag snart upp och fixa lite i rummet.
Ni som läser min häst tidning, har jag kommit med på brevvänner sidan? har fått tre brevvännerpå två dagar!  vet inte varför, det måste komma därifrån. PINSAMT. Hopppas ingen i skolan läser den tidningen! Man ska vara gld om man kommer med! dom sätter typ in de bästa! jag skickade in i typ aug/sep- 11. så jag troddeinte jag kommit med, har kollat varje tidning sen dess, och nu så har jag inte läst den senaste... Tipist. Nu ska mamma kolla lite innan hon måste plugga igen, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar