Jag red min älskling Swing idag(även kallad Fing) Det gick jätte bra,men han var ju lite sur som vanligt, men när vi galloperade gick det så fort att det susa i öronen! man känner inte ens att hovarna tar i mark i vänster varv, i höger känner man dem men det går fortare! och det är kul.XD
I morgo ska jag och Felix med farmor till Mariebad. blir nog kul, har inte varit där på ett tag.
Tänker sätta in en lite gullig bild!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar