fredag 17 februari 2012

Love is in the air with Swing!

Jag red min älskling Swing idag(även kallad Fing) Det gick jätte bra,men han var ju lite sur som vanligt, men när vi galloperade gick det så fort att det susa i öronen! man känner inte ens att hovarna tar i mark i vänster varv, i höger känner man dem men det går fortare! och det är kul.XD
I morgo ska jag och Felix med farmor till Mariebad. blir nog kul, har inte varit där på ett tag.

Tänker sätta in en lite gullig bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar