torsdag 9 februari 2012

Iskalla kvällar

Jag var till stallet en stund, det är -15 grader så det fryser lite överallt! speciellt om tårna! Jag red Ture älsklingen. Det gick bra, men trögt, han var latare än vanligt, alltså väldigt lat.

I skolan händer det inte så  mycket, vi hade ju hissa-prov idag, det gick väl helt okej, men fattade inte hur man ska styra kartan, så det gick inte jätte bra.
Det är snöbollskastning  hos vår lärare Emma imorgon, men jag kan tyvärr inte komma, eftersom jag rider och det blir så stressigt!
nu ska jag sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar