" Tyvärr" är jag hemma idag, fick en tandställning nere igår, gör förbaskat ont, kan nästan inte pata för att det gör så ont, kan ju då inte heller äta, utan måste äta soppa av olika slag=(, men han där tandis var så hårdhänt igår, han satt den därsugen på tungroten(et gjorde så ont att manhöll på börja lipa) jag sa aj, men han sa bara
-Ligg still och gapa!
Mn som tur var kunde jag smygändra den å det inte var lika hemskt, senast så va han jätte snäll.
Men i varje fall så i tisdags började jag rida ett dressyrprogram på Ture, så här ser det ut:
LC:1 2008

Ser ganska lätt ut, men är piss svårt, speciellt att få volten i gallop, eftersom Ture är duktig
på att ta fel gallop och behöver mycket stöd=D. Men Men, nu ska jag vila och sen blir det soppa! Igen....
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar