tisdag 7 februari 2012
Anna Panna Sockrmanna
Jag hoppadelire med Anna idag, jag älskar henne, vi gick ju på gility i våras, så vi kan grunderna, men hon är så gammal nu så vi hoppar lite ibland bara! synd att det är så segt. jag får ladda upp några i taget.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar