tisdag 7 februari 2012

Anna Panna Sockrmanna

Jag hoppadelire med Anna idag, jag älskar henne, vi gick ju på gility i våras, så vi kan grunderna, men hon är så gammal nu så vi hoppar lite ibland bara! synd att det är så segt. jag får ladda upp några i taget.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar