Tja Tja bloggen! Har inte skrivit tyvärr , men det har ju inte varit ett längre uppehålll iaf!
Det är skönt att det bara är i morgon i skola till så är det sportlov! och så kommer Sally, mommos och moffas lilla dogge som är en Welsh corgie! jus nu har jag inget att göra, eller jo, kolla när brorsan spelar ps3!
Det är skönt att det bara är i morgon i skola till så är det sportlov! och så kommer Sally, mommos och moffas lilla dogge som är en Welsh corgie! jus nu har jag inget att göra, eller jo, kolla när brorsan spelar ps3!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar