måndag 27 februari 2012

Måndagslook

 

Ja... Vad ska man säga? fult som ja. I varje fall en blå Hello Kitty top och et par jeans. + lite mascara. hehe.
Just nu är detfamiljen annorlunda på tv, jag vill kanske kolla så jag ska skriva lite till.
Vi fick ut historia-proven idag, hade glömt att vi haft det! vi hade det tosdan före sportlovet. MAn är glömsk, jag fick i varje fall G, inte F som jag trodde att jag skulle få. 34 av 52, hur dålit som helst, men jag tappade 9 poäng för jag kumde inte tyda den där jädra kartan!!! svart för romarriket, gått för övriga land och vitt för vatten, men men... inte klaga, man kunde fått sämre.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar