Den var sorglig, bra, lite läskig, det handlade ju om krig, det värsta va när hästen fastnade och rulladein i taggtråden, då kunde jag inte titta.
huvudpersonerna, killen hette nåt, hästen hette Joey.
pappan köpte just Joey för30 pound(mycket pengar 1912)
precis innan Joey skickas till kriget. snyft.
Det var allt, men nu ska jag i säng!
Det var allt, men nu ska jag i säng!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar