Det känns lite roligt att åka på bio snart, filmen är sorglig! kollade på trailers och jag tror att jag kanske avstår! så sorglig, okej, han hittar ett föl, föder upp det, rider in, dom blir bästisar, hästen måste ut i Engelska kriget, dom skiljs åt... ja, man kan ju gissa vad som händer i slutet...
Synd att det är söndag, vi har haft en veckas sportlov, och det har gått så fort, i morgon skola, men vi har sov morgon, min klas börjar 09.45! alla andra dar, utom fredag går vi 09.00-15.00
på fredagar 09.00-13.00, sen kl.16 rider jag!
Igår red jag barbacka på Ture, det gick bra men han var seg som han ofta är, han har varit rätt fram på sistone, men man måste ta tio gallopfattningar(utan att han tar dem) innan han galloperar, ibland mer...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar