söndag 5 februari 2012

Inga bilder

Var tydlinge ingen skötarräff på Aftonsol idag=(. antagligen för att dom skulle hämta en ny häst från Svrige. och då blir det ju inga bilder, men jag och bror mn var till stllet från 8.30 till 13.30, länge det, red Ture en liten stund, men annars var det väl som vanligt, mocka, föra vatten och sånt. Sen har jag varit uktig och städat klart mitt rum=D bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar