onsdag 8 februari 2012

Historia.

Har hissaprov i morgon, har läst om grekisk mytologi=( tråkigt+ att man måste läsa 78-108, med jätte liten text.
 Det suger att det finns sånna prov. På tisdag nästa vecka har vi matteprov, igen, senast var för  pn vecka sen, det gick väl sådär. G+, bättre än S i allafall.=p.HAr aldrig fått det, det sämsta var F+, men då hade jag inte övat, typiskt, men det var i tvåan=)=)=).

JAg var till stallet en stund ändå, men det hände inget kul, bara borsta, men i morgon så ska jag rida med Jenna som kommer, hon har jag inte träffat sen förra året, så det blir kul, hon är ett år äldre än mig(14). Hon kommer säkert rida Liam, jag Turegubben!
sovgott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar