Jag kom på att jag tänkt börja skriva om personer jag gillar, antingen som kändis eller en "vanlig person". Den första är:
Nellie Berntsson
Nellies blogg kan ni läsa här.
Nellie är en tjej som föddes 00. Hon har tre hästar, Stella som är hennes egen, och Elvis, en ny häst som hon fick, och Bellman som hon tävlar bra med, men hon har honom bara på lån.
Nellie tävlar framgångsrikt och har kvalat och ska kvala in till SM. Jag fick hennes blogg genom ponnyakuten, där ungdomar får hjälp med problem som dom har med sin ponny. Nellie hade problem att lasta Stella.
Nellie bilder:
Nästa gång jag bloggar så ska jag skriva om en person jag avgudar<3
du ska alltså skriva om mig xD
SvaraRadera