söndag 8 april 2012
...
TJA! sitter här med Emilia nu, vi ska snart gå ut, typ hoppa med Anna! Vi hoppade med henne igår och det gick bara bra! Jag tränade först på ett litet kryss-landa-kryss- två gallopsprång-oxer. Sen körde vi "bommar"och kryss. Vi kollade på Harry Potter och jag höll på somna, sen när klockan var ett på natten när vi skulle sova var Emilia trött och jag pigg, adrenalinet från popcornen kom fram! Vi sov till halv 9 och sen gick vi letade påskägg! Jag ska väl annars till Aftonsol senare, jag tänker faktiskt borsta både Charm och Swing och putsa sadlarna ordentligt, kanske åker jag till Emilia imon!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar