tisdag 3 april 2012

stan

Tja, jag var till staden med Emilia idag, Fia skulle egentligen med men hon skulle till Aftonsol på ridlektion. Vi var till Zoo-arken och Zoo-ligan, Kappahl och lisco, och föstås Mikis häst och fritid.
Pappa kom och hämtade mig vid 5. Sen så åkte vi hem och nu ska jag  koppla mig vid läxorna.

Mamma är ju i Uppsala och hon hade hittat en skitfin avslutningsklänning, visst är den fin?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar