måndag 2 april 2012

...

Hejsan. vi har inte gjort något idag, jo, skolan då men det hör inte hit. Mas e ju i Upsala på praktik och har just nu inget internet. SUCK! Jag ska väl till stallet ikväll, kan tyvärr inte tabilder för mamma har kameran i uppsala. Har inte så mycket att berätta annars, är ihop med simon, sen i förra fredan, inga kommentarer sen för den som träffar mig. Jag kan svara på frågor som antagligen kommer då...
1. Ja han är söt.
2. Han är 173 cm lång.
3. Nej, Han svär inte(inte i onödan iaf)
4.Han säger varken klitt eller todee.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar